Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Általános Szerződési feltételek

Jelen dokumentum tartalmazza a GRDNSTR Kft., mint üzemeltető (továbbiakban „Üzemeltető”) által a gardenstore.hu domain alatt üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket (továbbiakban „ÁSZF”). Az ÁSZF tartalmazza a weboldalon (a továbbiakban: Honlap) elérhető szolgáltatás igénybevételének igénybe vevő (továbbiakban: Felhasználó) általi használatának feltételeit.

Az ÁSZF hatálybalépésének ideje: 2021.12.13.

A Felhasználó személyes adatainak kezeléséről az Adatvédelmi irányelvek rendelkezik, amely a következő linken található: Adatvédelmi irányelvek

  1. Üzemeltető adatai

Név: GRDNSTR Kft. (a továbbiakban úgy is, mint Vállalkozás)
Cím: 2472 Kajászó, Rákóczi utca hrsz. 803.
Telefon: +36 30 750 6940
E-mail: sales@gardenstore.hu
Honlap: https://gardenstore.hu
Cégjegyzékszám: 07-09-032122
Adószám: 29191651-2-07
Képviseletre jogosult: Gaál Viktor
Számlavezető pénzintézet: Budapest Bank Zrt.
Bankszámlaszám: 10100840-68589800-01005008

  1. Felhasználási feltételek

2.1. Honlap használatának, valamint a rendelések feltételei
A Honlap bárki számára ingyenesen elérhető. A vásárolni kívánt termékek megrendelésére bejelentkezés nélkül is lehetőség van.
A regisztrációs lehetőség biztosított a weboldalon. Ha Ön regisztrálni kíván a Honlapon, úgy a kezdő oldal jobb felső részén található Belépés menüpontra kattintva, majd pedig ennek a felületnek az értelemszerű kitöltésével teheti ezt meg.

2.2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
Az oldalon kereskedelmi/stratégiai partnereink által forgalmazott vagy gyártott jellemzően kerttel, kerti konyhákkal kapcsolatos termékeket, berendezéseket árusítunk. A megjelenített termékek webáruházból online rendelhetők meg. A megvásárolt termékeket házhoz szállítással juttatjuk el az Ön által megadott címre. Személyes átvételre is van lehetőség, ennek címe: 2472 Kajászó, Rákóczi utca 803. hrsz.
A termék mellett megjelenített ár egy darab termékre vonatkozik (kivéve, ha a termékleírásban ettől eltérő darabszám szerepel), mely tartalmazza a törvényben előírt általános forgalmi adót (ÁFA-t). A feltüntetett árak azonban nem tartalmazzák a megvásárolt termékek házhoz szállítási díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!
A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól (pl.: méret, színárnyalat), illetve egyes esetekben előfordulhat, hogy csak illusztrációként szerepelnek. A Honlapon nem minden esetben került elhelyezésre az egyes termékek fényképei között, a terméknek az összes elérhető színt és méretet ábrázoló termékfotója.

2.3. Szerződés iktatása
Tájékoztatjuk, hogy a Webáruházunk által a megrendelés elküldésekor generált sorszámon és azonosító alatt a szerződést iktatjuk. A rendelés azonosítóját az Ön megrendelését visszaigazoló e-mailben a „Rendelés adatai” között találja.

2.4. Magatartási kódex
Tájékoztatjuk Tisztelt Vásárlóinkat, hogy nem áll rendelkezésre a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény szerinti magatartási kódex.

  1. A Honlapon történő megrendelés, szállítás

3.1. A megrendelés feltételei

3.1.1. Rendelések feldolgozása
Megrendeléseket leadni minden nap 0 – 24 óráig lehet. A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 8:00 – 16:00 óráig (rendelés feldolgozási idő).
Amennyiben megrendelését a feldolgozási időn kívül adja le, akkor annak feldolgozása az azt követő első munkanapon történik. A megrendeléseket minden esetben azonnal (de legkésőbb 48 órán belül) e-mailben visszaigazoljuk, ez azonban még nem jelenti automatikusan annak feltétlen elfogadását.

3.1.2. A rendelések kifizetés utáni szállítása
Termékeinket jellemzően megrendelés alapján biztosítjuk, de egyes termékekből raktárkészlettel is rendelkezünk. Így a megrendelt termék(ek) kiszállítása függhet a raktárkészlet nagyságától, illetve a megvásárolni kívánt terméktől is.
A megrendelt termék(ek)et leterheltségtől függően 7-15-21 munkanapon belül adjuk át a szállítást teljesítő cégnek. Saját járművünkkel történő szállítás esetén is a leterheltségtől függően, de általában 21 munkanapon belül kerül kiszállításra az adott termék.

3.2. Regisztráció és annak törlése
Önnek lehetősége van a neve, e-mail címe és telefonszáma, valamint egy belépési jelszó megadása után az oldal további egyszerű és gyors használata érdekében regisztrációra. A regisztráció önkéntes és az Ön előzetes hozzájárulásán alapul. Regisztrálni a kezdő képernyőn a jobb felső részen található „Belépés” menüpontra kattintva megjelenő felületen tud. Az ott található regisztrációs űrlap kitöltésével Ön elfogadja és kifejezetten hozzájárul az itt megadott személyes adatainak tárolásához és kezeléséhez.
Természetesen Ön bármikor kezdeményezheti regisztrációjának törlését a sales@gardenstore.hu email címre küldött kérelmével. Ebben az esetben a regisztráció során az Ön által megadott adatokat korlátozás és indoklás nélkül, ingyenesen töröljük az adatbázisból. Azonban a megrendelés folyamán rögzített személyes adatokat, amelyeket a megrendelés teljesítéséhez használunk fel és más informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adataihoz szükségesek (számlázási név, cím), azok tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra.

3.3. A megrendelés menete
A megrendelés menetét a honlapon elhelyezett külön menüpont alatt is megismerheti az alábbiak szerint:
Termékeinket a Honlap „Shop” menüpontjában az egyes termékkategóriákon belül lehet kiválasztani, illetve lehet konkrét termék(ek)re keresni, valamint rendezni több rendezési szempont alapján.
Az egyes termék(ek) jellemzőiről az adott termék adatlapján adunk információkat.
Egyes termékek esetén az adatlapon feltüntettük a tartozékként választható kiegészítőket melyek jellemzően külön árazás mellett kerülnek értékesítésre. Az adott termék adatlapján kiválasztott tartozékok ára az alap termék árához hozzáadódik mely ár növekedés az adatlapon minden esetben nyomon követhető. A kiegészítők lehetnek fizikai kiegészítő termékek (pl.: alátét vagy fedő), illetve kiegészítő szolgáltatások (pl.: helyszíni összeszerelés).

3.3.1. A termék kosárba rakása
Rendelési szándék esetén a termék(ek)et ki kell választani (amennyiben a terméklapon elérhető akkor a megfelelő egyéb opció kiválasztásával együtt – szín, érték, kiegészítő szolgáltatás stb.) majd a “Kosárba rakom” gombra kattintva elhelyezheti a kiválasztott terméket az Ön virtuális kosarába. A termék virtuális kosárba történt behelyezésével a vásárlási folyamat még nem ér véget!
A Kosárba rakást követően a honlap jobb felső sarkában lévő Kosár ikonra kattintva tudja megtekinteni a Kosár aktuális tartalmát. Amennyiben a vásárlást szeretné befejezni akkor a „Pénztár” gombra kattintva tud a fizetési és szállítási módok kiválasztásához jutni. Amennyiben folytatná a vásárlást ezt megteheti a “Vásárlás folytatása” gombra kattintással, amennyiben ürítené a Kosarat az a termék elött megtalálható X jelre kattintással teheti meg, illetve ha adott terméknél darabszámot módosítana akkor azt szintén ezen az oldalon a darabszám manuális átírásával majd a „Kosár frissítése” gomba kattintással teheti meg.

3.3.2. A kosár tartalma
Itt módosítható a rendelendő mennyiség, vagy törölhető(k) a már kosárba tett termék(ek). Itt választhatja ki az átvétel módját is. Dönthet a személyes áruátvétel mellett, de választhatja a házhozszállítást is. A kosárba rakott termékek összes súlya alapján ezen az oldalon kap tájékoztatást a szállítási díj mértékéről is. Az szállítási és számlázási adatok megadása a “Tovább a pénztárhoz” gomb megnyomását követően lehetséges. Amennyiben Ön már regisztrált vásárlóként az oldalra belépve vásárol úgy az adatok már kitöltött állapotban vannak, kérjük ebben az esetben ellenőrizze az adatokat és szükség esetén módosítsa.

3.3.3. Adatok megadása
Ennél a pontnál szükséges megadni a számlázási, illetve szállítási adatokat, azaz, hogy milyen névre és címre állítsuk ki a számlát, illetve hová történjen a megrendelt termék(ek) kiszállítása. Itt van lehetőség megadni az adószámot is, amennyiben rendelkezik vele.
Gazdálkodó részére történő rendelés esetén kérjük, feltétlenül adja meg az adószámot, tekintettel arra, hogy az a számla kötelező tartalmi eleme!
Amennyiben olyan információt kíván közölni, mely hatással van a rendelés teljesítésére, azt a „Megjegyzés” rovatban rögzítheti.

3.3.4 Fizetési megoldás kiválasztása
A Pénztár oldalon kérjük válassza ki a kívánt fizetési megoldást. Lehetőségek: azonnali bankkártyás fizetés, közvetlen banki átutalás, utánvétes fizetés.

3.3.5. A rendelés véglegesítése
A rendelés tényleges leadásához Önnek el kell olvasnia és el kell fogadnia az Általános Szerződési Feltételeket, valamint az Adatvédelmi irányelvek tájékoztatónkat. Ezt a jelölőnégyzetbe kattintva (pipa) teheti meg.

A megrendelés elküldésével Önnek fizetési kötelezettsége keletkezik!

3.3.6. Visszaigazolás
A rendelés leadását követően egy visszaigazoló e-mailt küldünk a megadott e-mail címre a rendeléssel kapcsolatos összes információval. A visszaigazoló e-mailhez link formájában mellékelünk vásárlói tájékoztatót, az ÁSZF-et és egy elállási nyilatkozatmintát, amennyiben a vásárlástól el kíván a szerződéstől. Tájékoztatjuk, hogy a visszaigazoló e-mail és mellékletei a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 18. § szerinti visszaigazolásnak minősül.
Webáruházunk minden leadott rendelést rögzít, sorszámmal és azonosítóval lát el.

A webáruházban történő vásárlás távollévők között létrejött szerződésnek minősül, melyet a megrendelés elküldésekor a rendszer által generált sorszámon és azonosítóval iktatunk.
A rendelés főbb adatait (rendelés dátuma, módja, azonosítója, a megrendelő neve, megadott e-mail címe és telefonszáma, számlázási adatai valamint a rendelt termék(ek), a szállítási költség és a fizetendő összeg) az Ön által megadott e-mail címre küldött levél tartalmazza. Kérjük ezért, hogy ne törölje ezt a visszaigazoló e-mailt.

3.3.7. A rendelés feldolgozása
A webáruházunkban megrendelés minden nap 0 – 24 óráig leadható. A beérkezett megrendelések feldolgozása munkanapokon 8 – 16 óra között történik, munkaszüneti napon leadott rendelés esetén az azt követő első munkanapon történik.

3.3.8. A rendelés teljesítésének átfutási ideje
Termékeinket jellemzően megrendelés alapján készítjük, de egyes termékekből raktárkészlettel is rendelkezünk. Így a megrendelt termék(ek) kiszállítása függhet a raktárkészlet nagyságától, illetve a megvásárolni kívánt terméktől is.
A megrendelt termék(ek)et leterheltségtől függően (szezonális termékek lévén ez tavasztól őszig jelentősebb lehet) 7-15-21 munkanapon belül adjuk át szállításra.
A megrendelt termék(ek) szállításra történő átadásáról vagy a személyes átvétel lehetőségéről az Ön által előzetesen, a rendelés leadásakor megadott e-mail címre küldünk értesítést.

3.3.9. Áruátvétel
A megrendelt termék(ek) elkészültéről e-mailben küldünk értesítést az Ön által a megrendelés leadásakor megadott elektronikus levélcímre, ezért kérjük, hogy ezt az adatot is körültekintően adja meg! Személyes áruátvétel esetén minden esetben várja meg a visszajelző e-mailt melyben értesítjük a termék átvételének lehetőségéről. Ezen visszajelzés hiányában személyes átvétel esetén nem biztosított, hogy a termék telephelyünkön átvételre alkalmas állapotban rendelkezésre áll.

3.3.9.1. Fizetés
A megrendelés ellenértékének fizetési módja az áruátvétel módjához igazodik.
Személyes áruátvétel esetén fizethet: közvetlen banki átutalással, bankkártyával a webshopban vagy készpénzben/bankkártyával telephelyünkön.

Házhozszállítás esetén a közvetlen banki átutalás, online bankkártyás fizetés vagy az utánvét fizetési módot választhatja. Felhívjuk azonban a figyelmét, hogy járvány esetén az utánvét fizetési mód korlátozásra kerülhet, tekintettel arra, hogy a logisztikai partnereink leállíthatják a készpénzes utánvétkezelést, melyről már a megrendelés elküldése előtt, de legkésőbb a termék(ek) kiszállítását megelőzően tájékoztatjuk.

Utánvéttel történő házhozszállítás esetén a kezelési költség a fizetendő összeg 1,3%-a, de minimum 1.270,-Ft.

3.3.9.2. Szállítás
Ha személyesen szeretné átvenni az árut, úgy szállítási költség nem kerül felszámításra.
A megrendelt termék(ek)et kajászói telephelyünkön (2472 Kajászó, Rákóczi utca 803. hrsz.) tudja átvenni nyitvatartási időben (erről kérjük, tájékozódjon a Kapcsolat menüpontban).

Házhozszállítással leadott rendelés esetén kérjük, vegye figyelembe, hogy termékeink speciális kialakítása (beton alapanyag, jelentős súly) miatt a csomagolásuk jellemzően 60*80 cm, illetve 80*120 cm méretű raklapra történik. Emiatt a szállítási költség jelentősebb mértékben eltér a más terméktípusoknál megszokott mértéktől. Minden egyes termék adatlapján szerepel a termék súlya mely alapján webshopunk az adott kosárban lévő összes termékek összes súlya alapján kalkulálja a szállítási költséget. A teljes szállítási súly a teljes csomagolt (raklap súlyával együtt értendő) súly alapján kerül meghatározásra és felszámításra.

Szállítási díj táblázatunkat itt tekintheti meg: Szállítási információk

A házhozszállítás logisztikai partnerek bevonásával, valamint saját járművel történik.
Az utánvéttel történő házhozszállítást ide nem értve a kiszállításhoz a vételár szállítási költséggel növelt összegének bankszámlára történő beérkezése szükséges. A termék(ek) árát, valamint a szállítási költséget tartalmazó díjbekérőt Munkatársunk az Ön által a megrendelés során megadott e-mail címére küldi el, mely minden, az átutaláshoz szükséges adatot tartalmaz. Utánvéttel történő házhozszállítás esetén a termék(ek) vételára és a szállítási költség együttes összegét a kiszállítást végző logisztikai partnerünk részére a kiszállítással egyidejűleg kell megfizetni.

Kérjük gondoskodjon arról, hogy a kiszállítás előre jelzett időintervallumában legyen a szállítási címen a Termék(ek) átvételére jogosult személy és utánvét esetén álljon rendelkezésre az utánvét összege, hogy a Termék(ek) vételárát és a szállítási költséget ki tudja egyenlíteni. Amennyiben a kiszállításkor a logisztikai partnerünk nem tudja a szállítás előre jelzett időintervallumában átadni a terméket, vagy utánvét esetén nem áll rendelkezésre az utánvét teljes összege, úgy a Termék telephelyünkre az Ön költségére visszaszállításra kerül. A visszaszállítás költsége ez esetben a kiszállítás költségével egyezik meg.

A vételár munkanapokon 12 óráig történő beérkezése esetén a szállításra az átutalást követő 2. munkanapon kerül sor.
A logisztikai partner esetleges késedelmes szállításáért nem vállalunk felelősséget.
Az előleg- és végszámlát a vásárláskor megadott e-mail címre elektronikus úton küldjük meg, kérjük a számlát őrizze meg!

Amennyiben megrendelés után elállna a vásárlástól, úgy az erre vonatkozó részletes információkat jelen Általános Szerződési Feltételek 9. pontjában találja.

  1. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

Legkésőbb a rendelés beérkezésétől számított 48 órán belül egy megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mailt küldünk, amely tartalmazza a megrendelés és a megrendelő lényeges adatait, így a rendelés leadásának időpontját, sorszámát, azonosítóját, a megrendelő nevét, számlázási, szállítási címét, a megrendelt termékek tételeit, rendelt mennyiséget, a megrendelt termék árait, a szállítási díjat, valamint az áruátvétel módját. Amennyiben ez nem történik meg, Ön mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól és a továbbiakban nem köteles megvásárolni a terméket. Az Üzemeltető és a Felhasználó között érvényes, a 45/2014. (II.26.) Korm.rendelet szerinti távollevők között megkötött szerződés a webshop kosár/pénztár aloldalán található „Megrendelés elküldése” gombra történt kattintással elküldött megrendelésnek az Üzemeltető által e-mailen megküldött megrendelés visszaigazolásával jön létre.

A megkötött szerződés tartalmát az Üzemeltető által e-mailen megküldött visszaigazolás rögzíti, amely a Termék kiszállításával egyidejűleg elektronikus úton is megküldésre kerül a megrendeléskor megadott e-mail címre.

  1. Fizetési feltételek

Online bankkártyás fizetés a weboldalon
A Honlapon történő online bankkártyás fizetés esetén a fizetés azonnal megtörténik, melynek sikerességéről (vagy sikertelenségéről) az oldalon visszajelzést kap. Online bankkártyás fizetés esetén a sikeres vásárlásról szóló visszajelzés mellett rendszerünk az elektronikus számlát is automatikusan megküldi.

Közvetlen banki átutalás
Banki átutalás esetén a megrendelés leadását követően rendszerünk egy díjbekérőt küldd a vásárláskor megadott e-mail címre mely minden szükséges információt tartalmazz az átutalás teljesítéséhez. A fizetés a vásárlási összeg bankszámlánkon történő jóváírását és a tranzakció Üzemeltető általi feldolgozását követően valósul meg.

Utánvét
Ezen fizetési mód választása esetén a megrendelt termék(ek) ára, valamint a szállítási költség és az utánvét díja átvételkor egyösszegben és készpénzben fizetendő.
Utánvéttel történő házhozszállítás esetén a kezelési költség a fizetendő összeg 1,3%-a, de minimum 1.270,-Ft.

Készpénzes és bankkártyás fizetés a termékek személyes átvételekor
A megrendelt termék(ek) árát kajászói telephelyünkön nyitvatartási időben megrendeléskor, vagy az elkészült termékek személyes átvételekor készpénzben vagy bankkártyával is kiegyenlítheti.

GRDNSTR Kft.
Cím: 2472 Kajászó, Rákóczi utca hrsz. 803.
Telefon: +36 30 750 6940
Nyitvatartási idő: Kapcsolat

Promóciós kódok/kupon kódok
Oldalunkon promóciós és vagy kupon kódok felhasználhatóak a mindenkor meghirdetett feltételek mellett. Kupon kód kibocsájtására a weblap üzemeltetője jogosult a kibocsátott kuponok az alábbi típusúak lehetnek:

  • Fix összegű kedvezményt biztosító kupon
  • Százalékos kedvezményt biztosító kupon
  • Valamely kiegészítő szolgáltatást (jellemzően kiszállítást) díjmentesen biztosító kupon

A kuponok általános felhasználási feltételeit az alábbiakban foglaltuk össze, minden egyes olyan esetben, ahol a felhasználási feltételek eltérnek az alábbiaktól azt egyedileg a kupon kibocsájtása kapcsán az adott akcióban kommunikáljuk.

  • Adott kupon vagy kupon kód felhasználása csak egy megrendelésben lehetséges, több kupon összevonása nem megengedett.
  • Fix összegű kupon esetén a kupon készpénzre nem váltható és a vásárlás összértékének magasabb összegűnek kell lennie a kupon értékénél.
  • A fix összegű kuponok átruházhatóak, az üzemeltető nem vizsgálja, hogy a beváltott fix összegű kupon beváltója jogosan jutott-e hozzá a kedvezményt biztosító egyedi kuponkódhoz. Kérjük az egyedi kódot tartalmazó dokumentumot gondosan őrizze meg, nyilvános internetes felületeken ne tegye közzé.
  • A fix összegű kedvezményt biztosító kuponok minden esetben csak egyszer használhatóak fel, a felhasználást követően érvényüket vesztik, a kuponok nem vonhatóak össze.
  • Százalékos kedvezményt biztosító kuponok esetén a felhasználás darabszáma kampányonként eltérhet, alapesetben egy felhasználó 10 db külön vásárlásban használhatja fel a nyilvánosan közzétett százalékos kuponkódot. Amennyiben ettől a darabszámtól eltérünk azt az adott kampány kommunikációjában jelezzük.
  • A kuponok kizárólag elektronikus úton a webshop Kosár és Pénztár oldalain válthatóak be.
  • Mind a fix összegű, mind a százalékos kedvezményt biztosító kuponok akciós termékek vásárlásra felhasználhatóak, amennyiben az adott kampány ettől eltér azt a kampány kommunikációjában jelezzük.

A kupon/promóciós kupont a weboldal Kosár vagy Pénztár oldalán lehetséges megadni, ahol a rendszer a megadást követően azonnal visszajelzést ad a kupon kód sikeres vagy esetleg sikertelen felhasználásáról. Amennyiben a kupon/promóciós kód felhasználással kapcsolatban bármilyen problémát észlel kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
Amennyiben valamilyen műszaki vagy adminisztrációs hiba folytán a kupon/promóciós kód érvényesítése vásárlói oldalon olyan termékre vagy engedményre vonatkozóan létrejön, ami nem felel meg a meghirdetett akciónak azt a vásárlást érvénytelennek tekintjük, a kedvezményt biztosítani nem tudjuk.

Jogosulatlan felhasználás vagy visszaélés gyanúja esetén Üzemeltető korlátozni vagy akár tiltani jogosult az érintett kupon(ok) beváltását.

Vásárlási utalvány

Alábbiakban a webshopban megvásárolható vásárlási/ajándék utalvány (továbbiakban: utalvány) felhasználási feltételeit ismertetjük. A megvásárolt utalvány az utalvány névértékének mértékiéig fizetési eszközként használható a webshopban.

Általános feltételek az utalvány használatával kapcsolatban

  • Az utalvány megvásárlása kizárólag a webshopban lehetséges bankkártyás fizetéssel vagy banki átutalással. Utánvételi lehetőség a vásárlás kapcsán nem megengedett.
  • Üzemeltető az utalvány elektronikus úton állítja elő és elektronikus úton juttatja el a vásárlóhoz a vásárlást követően. Az utalvány kizárólag arra az e-mail címre kerül kiküldésre melyet a vásárló az utalvány vásárlásakor megadott.
  • Üzemeltető nem vállal felelősséget az utalvány nyilvánosságra kerüléséből (nyomtatást követő elvesztés, e-mailben történő továbbítás kapcsán történő nyilvánosságra kerülés, online felületeken történő szándékos vagy véletlen megosztás stb.) adódó károkért vagy jogosulatlan felhasználásért.
  • Az utalvány névértékei: 10.000/20.000/50.000/100.000 Ft.
  • Az utalvány alapértelmezetten egy egyedi kód elektronikus megküldésével valósul meg, azonban a felhasználónak lehetősége van a webshopban közzétett nyomtatható formátumú utalványok kérésére is. A nyomtatható formátumban történő utalvány küldésnek külön költsége nincs.
  • A megvásárolt utalvány kizárólag egy összegben, egy adott vásárlás alkalmával (tehát egy Kosár értékre vonatkozóan) használható fel.
  • Az utalvány készpénzre nem váltható, felhasználásakor az Kosár értéknek magasabbnak kell lennie az utalvány értékénél.
  • Az utalványok nem vonhatóak össze.
  • Az utalványok felhasználása az akciós termékekre vonatkozóan megengedett.
  • Az utalványok egyedi vásárlási kóddal rendelkeznek, ennek ismeretében beválthatóak, az utalványok nem személyhez kötöttek így átruházhatóak.
  • Az utalvány a vásárláskor megadott érvényességi időn belül használható fel, ezt követően nem visszaváltható és nem újra aktiválható, névértéke nem téríthető vissza.
  • Az utalvány értéke utólag nem növelhető.

Az utalványokat a weboldal Kosár vagy Pénztár oldalán lehetséges megadni, ahol a rendszer a megadást követően azonnal visszajelzést ad az utalvány sikeres vagy esetleg sikertelen felhasználásáról. Amennyiben az utalvány felhasználással kapcsolatban bármilyen problémát észlel kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
Amennyiben valamilyen műszaki vagy adminisztrációs hiba folytán az utalvány kód érvényesítése vásárlói oldalon olyan termékre vagy engedményre vonatkozóan létrejön, ami nem felel meg a meghirdetett akciónak azt a vásárlást érvénytelennek tekintjük, az utalványt ilyene esetekben, mint fizetési eszközt elfogadni nem tudjuk.

Jogosulatlan felhasználás vagy visszaélés gyanúja esetén Üzemeltető korlátozni vagy akár tiltani jogosult az érintett utalvány beváltását.

  1. Szállítás

6.1. Kiszállítás módjai
A webáruház oldalán megrendelt termékeket kiszállítás útján juttatjuk el Önnek, vagy lehetősége van a 2472 Kajászó, Rákóczi utca 803. hrsz. alatti telephelyünkön nyitvatartási időben (hétfőtől-péntekig 8-16-ig, nyári nyitvatartás esetén szombaton 9-13 óra között) a termékek átvételére. A megrendelt áru tömegétől függ, hogy melyik kiszállító cég szállítja ki a terméket. A futárcéggel történő szállítás esetén termékeket a járműtől 5 méteren belül teszik le, behordást és összeszerelést nem végeznek.

6.2. Kiszállító cégek

Név: Jován Kft.
Cím: 2472 Kajászó, Rákóczi utca 20.
Telefonszám: +36 20 461 0083
Honlapja: https://www.jovan.hu

Név: Trans-Pack Logisztika Kft.
Cím: 2220 Vecsés, Dózsa Gy. út 1.
Telefonszám: +36 20 424 2523
Honlapja: http://trans-pack.hu/

6.3. Szállítási díjak
A megrendelni kívánt termék(ek) szállítási díjáról a Kosár oldalon a megrendelési folyamatban, még a megrendelés leadása előtt, a “Szállítási mód” kiválasztása alatt minden esetben feltüntetjük.

További szállítási és egyéb kezelési költségek nem terhelik Önt!
A szállítási díjakról bővebben itt tájékozódhat: Szállítási információk

6.4. Szállítási határidők
A szállítási határidő függ a rendelés leadásának időpontjától és a rendelt mennyiségtől, a rendelt áru súlyától. A rendeléseket a rendelés leadását követő első munkanapon elkezdjük feldolgozni. A szállítást végző cég a termék szállítási címre való eljuttatását a címzett földrajzi helyének függvényében vállalja, így a szállítási idő rendelésenként változó, de általánosságban elmondható, hogy a csomag legkésőbb 15 munkanapon belül kiszállításra kerül.
Az Üzemeltető nem tudja vállalni, hogy egy konkrét időpontra (órára és/vagy percre) teljesítse a megrendelt termékek kézbesítését!

  1. Átvétel

Üzemeltető a webáruházból megrendelt termékeket az Ön által a megrendelés leadása során választott módon juttatja el Önhöz.
Választhat a házhozszállítás vagy a telephelyi személyes áruátvétel között. A házhozszállítás szállítási költség fizetésének kötelezettségét vonja maga után, a személyes áruátvétel díjmentes.

  1. Számla

8.1. Számla kiállítása
A termékekről számlát állítunk ki a KBOSS.hu Kft. (Számlázz.hu) rendszerének használatával. Amennyiben házhozszállítással rendelt, úgy a kiszállítás előtt díjbekérőt küldünk, a beérkezett vételárról pedig előleg- és végszámlát állítunk ki, melyeket elektronikus úton küldünk el Önnek. Kérjük a bizonylatokat őrizze meg! 

8.2. Termékek tulajdonjoga
Amennyiben megrendeléskor Ön az utánvéttel történő fizetési módot választotta, úgy a termékeket azok tulajdonjogának fenntartása mellett szállítjuk ki a megadott szállítási címre. Az áru tulajdonjoga a számla pénzügyi kiegyenlítését követően száll át Önre. A kiszállított termékek elidegenítése esetén a Btk. törvényei alapján járunk el.

  1. Elállás/felmondás joga

9.1. Az elállás joga
Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének alapján a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26) kormányrendelet szabályozása értelmében Önt, mint fogyasztót megilleti az elállás joga.

Az elállási/felmondási jog gyakorlásáról az alábbiakról tájékoztatjuk:

  • Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.
  • A fogyasztó az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.
  • Elállási jog indokolás (külön magyarázat) nélkül gyakorolható;
  • Az elállási/felmondási határidő:
    • általában az attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.
    • több termék szolgáltatásakor attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó termék átveszi;
  • Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre:
    • Postán: 2472 Kajászó, Rákóczi utca hrsz. 803.
    • Elektronikus úton: sales@gardenstore.hu
    • Az Ön számára Elállási nyilatkozatminta rendelkezésre áll, így Ebből a célból felhasználhatja az elektronikusan előzetesen megküldött elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is. Az elállási/felmondási nyilatkozat-mintát 9.3 pont tartalmazza.
    • Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

9.2 Az elállás/felmondás joghatásai

  • Ha Ön eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.
  • A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli.
  • A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
  • Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.
  • A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli. E költségek legmagasabb becsült összege a termék értékesítése során az Ön részére átadott számlán a „házhozszállítás díja” tételhez rendelt összeggel megegyező összeg.
  • Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

9.3 Elállási nyilatkozat minta
A 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet értelmében Önt megilleti az elállási jog.
Amennyiben szeretne elállni a vásárlástól, kérjük, hogy az alábbi adatokat kitöltve a vállalkozás e-mail címére: sales@gardenstore.hu vagy székhelyünkre: 2472 Kajászó, Rákóczi utca hrsz. 803. küldje meg a nyilatkozatot.

Elállási Nyilatkozat
Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom az Elállási jogomat az alábbi termék/ek adásvételére irányuló szerződés tekintetében:

Termék neve:
Megrendelés száma:
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:
Vásárló neve:
Vásárló címe:
Vásárló aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
……………………………………………………..
Kelt:

  1. Kellékszavatosság/Termékszavatosság/Jótállás

10.1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a GRDNSTR Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön – választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

  • Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
  • Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított kétéves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a GRDNSTR Kft. nyújtotta. A teljesítéstől számított egy év eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

10.2. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik az Üzemeltető által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék Üzemeltető általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

Üzemeltető milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
Üzemeltető kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

Üzemeltetőnek a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

10.3. Jótállás
Üzemeltető az általa forgalmazott termékek hibátlanságáért egy év jótállást vállal.

A jótállási határidő az Üzemeltetőtől megvásárolt Termék vételárának kifizetésével és a termékek átvételével kezdődik.

Nem tartozik jótállás alá az a hiba, amit a Felhasználó saját maga a termék mozgatása során vagy annak szakszerűtlen használatával okozott. Így, ha a hibát:

  • a szakszerűtlen üzembe helyezés
  • a nem rendeltetésszerű használat
  • a helytelen tárolás és kezelés
  • elemi kár, természeti csapás okozza.

Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?
A termék átvételétől számított egy éven belül Ön választása szerint kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az az Üzemeltetőnek a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne. Figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével a Felhasználónak okozott érdeksérelmet.

Ha az Üzemeltető a kijavítást vagy a kicserélést nem tudja teljesíteni, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, vagy ha a Felhasználónak a kijavításhoz vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, a Felhasználó – választása szerint – a vételár arányos leszállítását igényelheti vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A Felhasználó a választott jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles az Üzemeltetőnek megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a vállalkozás adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.

Ha a fogyasztó a termék meghibásodása miatt a vásárlástól számított három munkanapon belül érvényesíti csereigényét, a vállalkozás nem hivatkozhat aránytalan többletköltségre. Ha a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza, köteles a terméket kicserélni.

A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és a Felhasználó által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a Felhasználó érdekeit kímélve kell elvégezni. A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést 14 napon belül elvégezze.

A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek az Üzemeltetőt terhelik.

A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható terméket az üzemeltetés helyén kell megjavítani. Ha a javítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el a visszaszállításról és a kicserélésről az Üzemeltető gondoskodik.

A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető. Ha ez nem áll rendelkezésre, akkor az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát kell bemutatnia a Felhasználónak és ebben az esetben a Jótállási jog érvényesíthető.

A fogyasztó jótállási igényét az Üzemeltetőnél érvényesítheti.

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok a kellék-, és termékszavatossági függetlenül megilletik.

  1. Jogi nyilatkozat és jogérvényesítési lehetőségek

11.1. Felelősség

  • Üzemeltető kizár minden felelősséget a Honlap használói által tanúsított magatartásért. Felhasználó teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért. Ilyen esetekben Üzemeltető együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.
  • A Honlapot mindenki saját felelősségére használja. A számítógépes rendszerben bekövetkező esetleges késedelemért, hibáért, hiányos információ áramlásért Üzemeltető nem tehető felelőssé.
  • A Felhasználók által a Honlap használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat Üzemeltető jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében Üzemeltető jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.
  • Mivel Üzemeltető nem tudja garantálni, sem szervere, sem a szerver internet kapcsolatának folyamatos működését, így Üzemeltető nem vállal felelősséget a szerver esetleges meghibásodásából, elérhetetlenné válásából, Üzemeltető honlapja tartalmának harmadik fél általi megváltoztatásából származó károkért.
  • Felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy a Honlap harmadik személyek jogait, valamint a jogszabályokat, sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértsen.
  • Üzemeltető és Felhasználó között a jelen Általános Szerződési Feltételek alapján létrejött megállapodás megszűnik, ha a Felhasználó maga törli, vagy a Üzemeltető törli a Felhasználó regisztrációját.
  • A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény (továbbiakban: Szjt.) vonatkozó rendelkezés alapján a Honlap és a rajta megjelenített termékek fotói, a terméklogók és a Termék a szerzői jog hatálya alá tartozó műnek minősülnek, így annak minden része szerzői jogi védelem alatt áll. Ennél fogva tilos a Termékek másolása, átalakítása, továbbá tilos a Honlapon található grafikai és szoftveres megoldások, fotók, szövegek számítógépi programalkotások engedély nélküli felhasználása, illetve bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a Honlap, vagy annak bármely része módosítható.
  • A jelen ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot Felhasználónak a Honlapon szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármely használatára, hasznosítására. A Honlap rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl e szellemi alkotások Üzemeltető előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel.
  • A Honlapon található tartalomról az információkat csak linkelt hivatkozással és előzetes engedéllyel lehet felhasználni az interneten, a következő feltételek betartása mellett:
    • Jól látható módon, link formájában meg kell jelölni a forrást. A linknek az adott tartalmi elemre kell mutatnia.
    • https://gardenstore.hu/fő vagy aloldalainak más weboldalba történő beágyazása nem engedélyezett.
    • A linkelő honlap nem keltheti azt a benyomást, hogy a https://gardenstore.hu/vagy a GRDNSTR Kft. támogatja az adott oldalon kínált szolgáltatás vagy termék megvásárlását, kivéve, ha erről előzetesen megkötött szerződésben másképpen rendelkezünk.
    • A linkelő honlap nem tartalmazhat jogszabályt, harmadik személy jogait, vagy a közízlést sértő tartalmat.
    • A linkelésre vonatkozó szabályok megsértése esetén a GRDNSTR Kft. jogosult a honlapra mutató link azonnali eltávolíttatására, ha az oldal üzemeltetője azt felszólítás ellenére sem távolítja el, továbbá jogosult arra is, hogy a jogsértéssel összefüggő és felmerült kárának megtérítését követelje.

Külön megállapodás nélkül tilos az Üzemeltető által rendelkezésre bocsátott felület, illetve a keresőmotorok megkerülésével az Üzemeltető adatbázisát módosítani, lemásolni, abban új adatokat elhelyezni, vagy a meglévő adatokat felülírni.

11.2. Panaszügyintézés és jogérvényesítés
Ön a termékkel vagy az Üzemeltető tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségek valamelyikén terjesztheti elő:

  • Vevőszolgálati iroda helye: 2472 Kajászó, Rákóczi u. 803. hrsz.
  • Vevőszolgálat nyitvatartási ideje: hétfőtől péntekig: 8:00-tól 16:00, szombaton: 9:00-13:00.
  • E-mail: sales@gardenstore.hu

Bejegyzési lehetőség a vásárlók könyvébe. A vásárlók könyve az Üzemeltető üzletében (2472 Kajászó, Rákóczi u. 803. hrsz.) elérhető. Az ide írott bejegyzésekre Üzemeltető 30 napon belül írásban válaszol feltéve, hogy Vevő a bejegyzés során az ehhez szükséges elérhetőségét közölte.

Amennyiben a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz kivizsgálása nem lehetséges, akkor Üzemeltető a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát a fogyasztónak átadja vagy azt e-mailben megküldi.

 11.3 Jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben az Eladó és a fogyasztó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a fogyasztó számára:

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál
Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.
A fogyasztóvédelmi közigazgatási hatósági ügyekben első fokon megyei illetékességgel a fővárosi és megyei kormányhivatalok fogyasztóvédelmi felügyelőségei, másodfokon országos illetékességgel a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság jár el. Az illetékességet megalapozza a fogyasztó lakóhelye, a vállalkozás székhelye, telephelye, valamint a jogsértés elkövetésének helye is. A kérelem bármely illetékes felügyelőségnél benyújtható.

Békéltető testület
A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából a fogyasztó eljárást kezdeményezhet az alábbi elérhetőségen:

FEJÉR MEGYEI BÉKÉLTETŐ TESTÜLET

Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.
Telefonszáma: +36 22 510-310
Fax száma: +36 22 510-312
E-mail cím: bekeltetes@fmkik.hu

Bírósági eljárás
Vevő jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.

  1. Egyéb rendelkezések
  • Jelen ÁSZF kizárólag elektronikus formában magyar nyelven kerül megkötésre, a Honlapon leadott rendelések a későbbiekben visszakereshetők.
  • A jelen ÁSZF-t indoklás nélkül bármikor, a Felhasználók Honlapon történő előzetes értesítésével módosíthatjuk például annak érdekében, hogy megfeleljenek a jogszabályok, illetve szolgáltatásaink esetleges változásának. Kérjük, rendszeresen tekintse meg a szerződési feltételeket!
  • Üzemeltető és Felhasználó közötti jogviszonyra a magyar jog az irányadó.
  • A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.
  • A Honlap oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével a Felhasználó elfogadja annak általános szerződési feltételeit is.